Veebipoe helenstrom.ee (edaspidi E-pood) omanik on Ruug OÜ (registrikood 12570820) juriidiline aadress Liisi talu, Laho küla, Räpina vald, Põlvamaa, 64212
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest
Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poes arvelduskontole
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest
Makseviisid ja valuuta
Veebipoes on kasutusel valutaa € (EUR)
Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Bank, Citadele)
Ruug OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Ruug OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le
Kohaletoimetamine
Kauba saatmiskulud kannab ostja ja vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul juhul kui tootepakend on avamata
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, saates meile email info@helenstrom.ee ja saata see e-maili aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi)
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale
E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud
E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem
Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poest pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu
E-poel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna
Pretensiooni esitamise õigus
E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ja mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-maili aadressile info@helenstrom.ee
Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud
E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul
E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on e-poe osas pretensioone tuleb need saata e-maili aadressile info@helenstrom.ee
Kui ostja ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimlik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.